Záruky
Záruka na tovar je v B2B Partner 7 rokov, netýka sa iba spotrebného materiálu. Naše tovary preverujeme a preto im môžeme dôverovať!
Zákaznicky servis
V prípade akýchkoľvek Vašich otázok sme Vám ihneď k dispozícii. Žiadne automatizované call centrum.
Volajte našu bezplatnú linku: 0800 115 000
Čo robiť keď...
-
Dostali ste poškodený tovar?
Môže sa stať, že práve Vám bol doručený tovar poškodený dopravou. Prosím neotáľajte a ihned nám dajte túto skutocnosť vedieť. Aj v prípade, že obal je poškodený a zásielka sa javí v poriadku, rozbaľte ju prosím čo najskôr, aby ste sa presvedčili, že je všetko tak ako má byť.
-
Nenašli ste v zásielke faktúru?
To preto, že naše faktúry sú zasielané len elektronicky, ale chápeme, že aj takto sa k Vám nemusela dostať a mohla byť vyhodnotená ako SPAM. Napíšte nám alebo zatelefonujte, pošleme Vám faktúru obratom.
-
Chýbajú niektoré položky, alebo diely?
Aj sebadokonalejší systém môže byť niekedy ovplyvnený ľudským faktorom. Ak Vám bude čokoľvek chýbať, neváhajte a dajte nám to vedieť na www.b2bpartner.sk/reklamacia
-
Nenašli ste návod k montáži?
Návod k montáži a obsluhe je priložený pri tovare, ktorého charakter to vyžaduje. Pokiaľ ste ho nedopatrením vyhodili aj s obalom, kontaktujte nás na tel.: 0800 115 000 alebo emailom napistenam@2bpartner.sk. Chýbajúci návod Vám zašleme obratom.
-
Nie ste spokojný s tovarom?
Ak nesplňa tovar Vaše očakávanie, informujte nás o tom! Je to Vaše právo! My sa postaráme, aby sme všetko napravili. Pomôžete nám tak skvalitniť naše služby. Dopredu ďakujeme. Nevyhadzujte obaly ihneď po rozbalení! V prípade vrátenia tovaru požadujeme navrátenie len v originálnom obale.
-
Chválte a sťažujte sa!
Sme držiteľmi certifikátu akosti ISO 9001:2015, ale dosiahnutím certifikácie nekončíme. Budeme radi, pokiaľ nám dáte vedieť o Vašich skúsenostiach s našimi službami. Potrebujeme vedieť, že ste spokojný, ale tiež hlavne, kde ste spokojný neboli. Jedine tak máme možnosť napraviť chybu a zmeniť systém k lepšiemu.